PodNL is gratis maar niet goedkoop. Wil je ons steunen? Neem dan je...

Podcast

De B2B e-commerce podcast

In deze podcast bespreken wij onze visie over het (B2B) e-commerce landschap. Hiervoor zullen wij onze eigen kennis laten schijnen op interessante topics, maar ook relevante partijen uit de markt en ervaringsdeskundigen laten aanschuiven. Meer infomatie: https://b2becommercepodcast.nl

Afleveringen

  • Hoe een webshop veel handmatig werk uit handen kan nemen!

    Jun 02 2022

    Bij een webshop wordt altijd als eerst gedacht aan voordelen op het gebied van verkoop, vaak wordt er echter niet gedacht aan de voordelen op het gebied van procesverbetering. Een goed ingerichte webshop-oplossing kan een enorme hoeveelheid aan handmatig werk uit handen nemen, denk aan het direct tonen van afgesproken prijzen en met 1 klik een herhaalbestelling kunnen plaatsen. In deze podcast bespreken we deze voordelen met Joost Schildwacht, CEO van TIG.

  • De toegevoegde waarde van customer care voor B2B-webshops

    May 19 2022

    In deze aflevering gaan we het hebben over customer care bij B2B webshops en de toegevoegde waarde hiervan als je dit goed inzet. Veel mensen hebben een negatief beeld van de customer care, want er is toch iets aan de hand als je de klantenservice nodig hebt is de gedachte. Wij zijn er van overtuigd dat je juist met een goede customer care afdeling kan scoren. En hoe je dat doet, vertellen we je in deze aflevering.

  • E-commerce hosting voor B2B Webshop - Wat gebeurt er nou allemaal en hoe is dat relevant?

    Apr 26 2022

    In deze aflevering hebben we onze vrienden van Hypernode weer achter de microfoon. Mogelijk hebben jullie hem al voorbij horen of zien komen in de webinar over black friday, Tom Ketels. Tom gaat ons het een en ander vertellen over e-commerce hosting anno 2022. Wat gebeurt er nou allemaal en hoe is dat relevant voor B2B webshops? We gaan het horen.  Host Imre Scheffers Gast Tom Ketels (Hypernode)

  • De toegevoegde waarde van e-commerce voor traditionele B2B-bedrijven

    Mar 10 2022

    Traditionele B2B-bedrijven doen nog veel zaken via offline kanalen. Er is misschien wel een website aanwezig, maar deze functioneert meer als een online catalogus omdat klanten deze eigenlijk nog exclusief via de telefoon bestellen. Er liggen op dit vlak nog veel kansen voor B2B-bedrijven, maar hoe zet je die eerste stap? Onze host Imre en de CEO van TIG, Joost Schildwacht vertellen je in deze aflevering van de B2B E-commerce Podcast over de toegevoegde waarde van e-commerce voor B2B-bedrijven. ...more

  • Personalisatie voor B2B-webshops met het CDP van Squeezely

    Feb 03 2022

    Gepersonaliseerde e-mails, een gepersonaliseerd productaanbod en content afgestemd op de gebruiker. Personalisatie speelt binnen B2C E-commerce al langere tijd een belangrijke rol. Ook binnen B2B E-commerce gaan steeds meer webshops aan de slag met personalisatie. Om dit goed te kunnen doen, moet je je bezoekers kennen en hiervoor heb je natuurlijk de juiste data nodig. Daarbij komt een customer data platform zoals Squeezely bij helpen. In deze aflevering van de B2B E-commerce Podcast vertelt Er...more

  • Traditionele reclame voor B2B-webshops met de Reclamefabriek

    Dec 23 2021

    In deze aflevering van de B2B E-commerce Podcast spreekt onze host Imre met Marieke van de Reclamefabriek traditionele reclame en digitale marketing. Je hoort er misschien minder over, maar toch heeft traditionele reclame een plek in het moderne marketinglandschap. Marieke van de Reclamefabriek vertelt over de ontwikkelingen van traditionele reclame en marketingtechnieken. Hoe deze zich gedurende de jaren hebben ontwikkeld, hoe je deze samen met digitale marketingmiddelen kunt inzetten en wat re...more

  • Postcode Service: waarom jij de meest up-to-date adresvalidatie nodig hebt

    Nov 30 2021

    In deze aflevering van de B2B E-commerce Podcast, sluit Sanne Verlaat van de Postcode Service aan om ons te vertellen waarom een adresvalidatie eigenlijk niet meer kan ontbreken in een webshop. Het is eigenlijk niet meer van deze tijd om pakketjes te moeten retourneren vanwege een verkeerd adres en als merchant is het ook in jou voordeel om dit te voorkomen. Daarnaast is een vlotte checkout echt onmisbaar bij elke webshop. Hoe je dit in jouw webshop kunt realiseren? We vertellen het je in deze a...more

  • Webinar: Black Friday voor B2B

    Nov 15 2021

    Luister onze webinar over Black Friday voor B2B terug! In deze webinar vertellen de experts van Hypernode en TIG je alles wat jij moet weten voor een succesvolle Black Friday met jouw B2B-webshop. Alle tips, tricks en best practices komen in deze webinar naar voren.

  • Wat kan Middleware voor jouw B2B-webshop betekenen? Met Deity

    Nov 02 2021

    In deze aflevering van de B2B E-commerce podcast, zit onze host Imre aan tafel met Jamie Schouren van Deity om te spreken over het onderwerp: Middleware. Jamie en Imre praten je bij over de mogelijkheden die Middleware zoals Deity aan merchants biedt om diverse platformen en applicaties aan elkaar te koppelen. Benieuwd hoe jij jouw webshop met Middleware kunt koppelen aan diverse applicaties en data platformen? Luister dan snel de aflevering!

  • De anatomie van een B2B-webshop: betaalmethoden

    Oct 20 2021

    In deze laatste aflevering van de serie: de anatomie van een B2B-webshop, bespreekt onze host Imre samen met de CEO van TIG, Joost Schildwacht het laatste onderdeel op de lijst: betaalmethoden. Welke betaalmethoden worden veel gebruikt in B2B-webshops? Komen deze overeen met de B2C-markt of juist niet? Heb je als B2B-webshop een payment service provider nodig? Dit en meer in deze aflevering!

  • Zo maak je optimaal gebruik van jouw B2B-klantbestand

    Oct 04 2021

    Een robuust klantbestand is voor iedere webshop goud waard. Met de juiste informatie over klanten kun je als webshop het productaanbod en de marketing afstemmen op de klant. Veel B2C-webshops zijn hier al mee bezig en hebben hier al flinke stappen in gemaakt en zijn druk bezig met het verrijken van hun klantinformatie. Maar voor B2B-webshops is dit misschien nog wel belangrijker, want je hebt te maken met meer benodigde informatie en met klanten die vaker terugkomen dan in een B2C-webshop. Maar ...more

  • De anatomie van een B2B-webshop: de checkout

    Sep 13 2021

    In deze aflevering van de B2B E-commerce podcast gaan we verder met de serie: de anatomie van een B2B-webshop. Onze host Imre bespreekt samen met de CTO van TIG, Robert Grundeken, de checkout van B2B-webshops. Samen geven ze jou de belangrijkste tips en best practices om jouw checkout aan alle kanten te optimaliseren. Wist je bijvoorbeeld dat personalisatie in de checkout een positief effect kan hebben op je conversie? Dit en meer in deze aflevering!

  • De anatomie van een B2B-webshop: de productpagina

    Aug 30 2021

    Vorige week besprak onze host Imre samen met Joost de categoriepagina van B2B-webshops. Deze week zijn we terug met onze serie: De anatomie van een B2B-webshop. In deze aflevering schuift Implementation Specialist, Vincent ’t Hart, aan om het te hebben over de productpagina. Samen geven Vincent en Imre jou de best practices bij het opzetten, analyseren en optimaliseren van productpagina’s voor jouw B2B-webshop. Zorg dat je deze aflevering niet mist!

  • De anatomie van een B2B-webshop: de categoriepagina

    Aug 16 2021

    In de tweede aflevering van onze gloednieuwe mini-serie: de anatomie van een B2B-webshop, bespreekt Imre samen met Joost de best practices en veelgemaakte fouten rondom de categoriepagina. Benieuwd hoe je een categoriepagina neerzet die bezoekers uitnodigt om je producten te bekijken? Joost en Imre geven je een paar praktische tips! Beluister snel de aflevering.

  • De anatomie van een B2B-webshop: de homepage

    Aug 02 2021

    De eerste aflevering van onze gloednieuwe mini-serie: de anatomie van een B2B-webshop, trappen we af samen met CEO van TIG, Joost Schildwacht. We zoomen als eerst in op de homepage. Veel webshops zien dit nog steeds als het online gezicht van hun bedrijf. Maar is dit wel zo? Samen bespreken Joost en Imre de stand van zaken wat betreft de homepages van B2B-webshops. Ze lopen door de meest gemaakte fouten en best practices bij het opzetten van sterke homepages voor B2B-webshops. Deze praktische ti...more

  • Eigen marketplaces voor B2B-webshops

    Jul 19 2021

    Marketplaces hebben de afgelopen jaren het e-commerce landschap zwaar veranderd. Bedrijven zoals Bol.com en Amazon hebben beide hun eigen B2C marketplaces opgezet waar kopers en verkopers elkaar kunnen vinden. Ook heeft een partij zoals V&D de transitie gemaakt van warenhuis naar online marketplace. Deze verandering in het speelveld roept bij veel (B2B-)webshops de vraag op of zij hier ook aan moeten beginnen. In deze aflevering geven we je samen met de CEO van TIG, Joost Schildwac...more

  • Progressive Web Apps in 2021

    Jul 06 2021

    PWA, het begint een beetje een buzzword te worden in de e-commerce markt. Vorig jaar hebben wij het onderwerp ook al meerdere malen besproken in onze podcast. Maar er komen steeds meer vragen over binnen en langzaamaan groeit het aantal implementaties ook gestaag. Daarbij komt ook nog eens het Hyvä thema, is dat dan ook PWA? Zoveel vragen, daar moeten antwoorden op komen. In deze podcast zit Imre daarom met Thomas Wijnands om het een en ander boven water te krijgen.

  • Gemiste marketingkansen bij B2B-webshops

    Jun 21 2021

    In deze aflevering bespreken we met de Online Marketeer van TIG, Emilio Gemerts welke marketingkansen vaak door B2B-webshops over het hoofd worden gezien. Zaken zoals webshop snelheid, design, content en productinformatie komen allemaal naar voren. Benieuwd naar welke kansen jij nog kunt benutten voor de groei van jouw webshop? We vertellen je er alles over in deze aflevering!

  • Data en B2B-webshops: Zo kun je scoren met jouw klantdata

    Jun 07 2021

    Dataverzameling heeft in de afgelopen jaren bij veel bedrijven een opmars gemaakt. Er worden verschillende tools ingezet om de klant beter te leren kennen. Tools zoals Google Analytics en Hotjar zijn voor elke moderne webshop een must. Naast het verzamelen van data, is het natuurlijk ook belangrijk dat je weet wat je hier allemaal mee kunt. In deze aflevering bespreken we samen met Alex Bos van SalesFeed hoe het juiste gebruik van data, voor jouw (B2B)-webshop het verschil kan maken

  • Shop-in-shop: Waarom en wanneer kies je hiervoor?

    May 25 2021

    Het hebben van een shop-in-shop is een e-commerce oplossing die goed in te zetten is voor bedrijfsgroepen of bedrijven met meerdere dochterondernemingen. Een shop-in-shop is dat je vanuit jouw eigen e-commerce platform meerdere sub-webshops kunt aanmaken voor jouw dochterondernemingen, allemaal met de juiste stijl en features. Benieuwd waarom en wanneer shop-in-shop een passende oplossing is voor jouw bedrijf? Beluister dan snel deze aflevering van de B2B e-commerce podcast.

  • Shop-in-Shop: de ultieme oplossing voor jouw resellers

    May 10 2021

    Een webshop in een webshop? Voor sommige e-commerce bedrijven is één enkele webshop niet voldoende. Zij opereren in verschillende landen of markten en willen unieke klantervaringen bieden aan elke klant. Maar hoe bereik je bijvoorbeeld Spaanse klanten met een Nederlandse webshop? Het antwoord: een shop-in-shop! We bespreken het in deze aflevering met de CEO van TIG, Joost Schildwacht.    

  • E-commerce voor Universiteiten: Zo deden wij het voor de WUR

    Apr 26 2021

    E-commerce en universiteiten. Misschien niet de eerste combinatie waar je aan zou denken, maar wel één die een hele mooie resultaten kan opleveren. Voor de Wageningen Universiteit & Research is TIG de afgelopen maanden bezig geweest met het realiseren van een organisatiebrede e-commerce oplossing. Naast gemak en overzicht biedt deze oplossing ook nieuwe mogelijkheden voor de WUR. Dit bespreken wij in de nieuwste B2B e-commerce podcast aflevering met Jair de Winter, Product Owner bij TIG...more

  • Augmented Reality: Wanneer past dit bij jouw webshop?

    Apr 12 2021

    Steeds vaker krijgen wij de vraag of Augmented Reality nou dé nieuwe manier is om producten te presenteren en wanneer je hier als bedrijf mee moet beginnen. Natuurlijk geeft AR bezoekers nieuwe mogelijkheden om een goed beeld te verkrijgen van het product dat zij willen aanschaffen. En dat allemaal via een smartphone of tablet. De toegevoegde waarde van AR wordt voor veel webshops daarom steeds duidelijker, maar hier zitten ook enige kosten aan verbonden. Wanneer is het tijd voor jouw webshop om...more

  • WooCommerce vs Magento: Welk platform past bij jouw e-commerce bedrijf?

    Mar 29 2021

    Alle webwinkels hebben op een punt voor dezelfde keuze gestaan: welk platform kies ik voor mij webshop? Er zijn een groot aantal opties, maar de meest voorkomende platformen die tegenover elkaar worden gezet zijn Magento en WooCommerce. Beide platformen hebben zo hun eigen voor- en nadelen, maar welk platform is nu geschikt voor jouw bedrijf? Beluister deze podcast voor het antwoord!

  • Replatforming voor E-commerce Scaleups samen met Whello en Sherpaan

    Mar 15 2021

    De beslissing om over te stappen naar een nieuw e-commerce platform noemen we ‘replatforming’. Een e-commerce bedrijf moet hierbij kritisch kijken naar wat wel en niet aansluit op hun wensen. Bij deze keuze zijn er vaak meerdere achterliggende software en systemen die belangrijk zijn of gaan worden voor jouw business. Denk bijvoorbeeld aan een marketing automation tool en/of een fulfillment partij. Maar hoe weet je welk platform dan werkt voor jouw bedrijf en hoe weet je wanneer het tijd is om o...more

  • Wat kan CDN voor jouw webshop betekenen? met Matthijs Plat van Tinify

    Mar 01 2021

    In deze aflevering bespreken we samen met Matthijs Plat van Tinify, wat CDN kan betekenen voor jouw webshop. CDN staat voor Content Delivery Network en dit heeft als doel om websites sneller te laten laden. Een CDN werkt middels een aantal servers die over de wereld staan verspreid en jouw content zo sneller kunnen aanbieden. Weten wanneer CDN interessant kan zijn voor jouw webshop? Luister dan snel de podcast!

  • Recruitment in IT

    Feb 15 2021

    Al jaren horen we het hoe moeilijk het is om vacatures binnen de IT-branche te vervullen. IT-bedrijven zijn constant op zoek naar personeel en de vraag blijft alleen maar groeien. Maar hoe zorg je ervoor dat developers kiezen voor jouw organisatie en niet voor de concurrent? Samen met de Corporate Recruiter van TIG, Makiko Kelatow, bespreken wij de best practices en meest voorkomende uitdagingen bij het vinden van nieuw talent binnen de IT-branche.

  • Contentmarketing voor B2B-webshops

    Feb 01 2021

    In eerdere podcasts hebben we het gehad over wat B2B-webshops kunnen leren van hun B2C-tegenhangers. In deze aflevering zoomen we een stukje in op één van deze onderdelen, namelijk: contentmarketing. Samen met de Online Marketeer van TIG, Emilio Gemerts bespreken we de verschillende tools, technieken en best practices die aan bod komen bij contentmarketing voor B2B-webshops. Mis deze aflevering niet! 

  • Hoe kun je een B2B-webshop inzetten voor interne marketplaces?

    Jan 19 2021

    Een interne webshop is iets waar veel bedrijven niet snel aan zullen denken, maar wat wel heel waardevol kan zijn. Denk maar aan alle keren dat je vanwege slecht geoptimaliseerde processen ergens langer mee bezig was dan nodig. Een interne webshop is een shop die niet publiekelijk beschikbaar is en niet als doel heeft om producten direct aan B2B of B2C klanten te verkopen. Waar kun je een interne shop dan wel voor inzetten? Waarom zou je een interne webshop inzetten? Dit en meer bespre...more

  • Innoveren in tijden van crisis: waarom 2021 vol kansen ligt

    Jan 04 2021

    2021 zijn we thuiswerkend van start gegaan. De lockdown is nog in volle gang en het lijkt erop dat hier voorlopig nog geen verandering in zal komen. De coronacrisis heeft er bij veel bedrijven voor angst en onrust gezorgd. Nieuwe projecten werden on-hold gezet, investeringen gingen niet door en er werd kritisch gekeken naar de budgetverdeling. Als gevolg van de crisis, is innovatie bij veel bedrijven op de back-log gekomen. Begrijpelijk, maar wij zijn toch van mening dat je als bedrijf juist nu ...more

  • Tot 2021!

    Dec 21 2020

    Wij wensen iedereen een hele fijne kerst en fantastisch 2021. Volgend jaar zijn wij er weer met nieuwe onderwerpen en interessante gasten.

  • Het effect van reviews voor B2B-webshops

    Dec 14 2020

    Je hebt vast ooit wel eens wat gekocht o.b.v. een advies van een kennis of familielid. Zijn of haar positieve ervaring was dan voor jou voldoende reden om een bepaald product uit te proberen. Dit is de kracht van mond-op-mond reclame of social proof. Er bestaat geen betere marketing. B2C-webshops proberen met deze ervaring jaren te recreëren en investeren hier ook flink in. Maar wat kunnen reviews betekenen voor jouw B2B-webshop? Wij bespreken dit in deze podcast samen met de CEO van TIG, Joost ...more

  • Marketing voor B2B-webshops? Met Nasser van Whello

    Dec 07 2020

    Marketing voor jouw B2B-webshop. Is dit iets waar je in moet investeren of heeft het voor B2B-webshops vrij weinig zin? In deze aflevering kijken we naar marketing voor B2B-webshops met Nasser al Kamouchi van Whello. We bespreken hoe marketing werkt voor B2B-webshops, de verschillende kanalen/technieken die je als B2B-webshop kunt inzetten en wat de belangrijkste verschillen zijn met B2C-webshops. Beluister deze podcast nu!

  • Wat is de rol van een PO in een webshop traject?

    Nov 30 2020

    De functie van een Product Owner is zeer divers. Klantcontact, het beheren van de product backlog, stakeholder management en dan nog een succesvol product moeten opleveren. De specifieke taken verschillen natuurlijk per organisatie, maar het blijft een hectische functie. De Product Owner is een belangrijk onderdeel van het team gedurende het ontwikkeltraject van een webshop. In deze aflevering bespreken we samen met Jaïr de Winter, Product Owner bij TIG, de rol van een PO binnen een B2B e-commer...more

  • De livegang van jouw B2B-webshop een succes maken!

    Nov 23 2020

    De livegang van jouw nieuwe (B2B-)webshop, het moment waar veel e-commerce managers, product owners en merchants van dromen. Maanden van hard werken kan eindelijk worden gevierd. Maar zo vanzelfsprekend is de livegang van een webshop echter niet, er komen nog veel zaken bij kijken. Is jouw personeel wel op de hoogte? Weten je klanten dat ze een nieuwe webshop kunnen verwachten? Dit en meer bespreken we met de CTO van TIG, zodat jij een zo smooth mogelijke livegang in kunt gaan.

  • Best practices om internationaal te verkopen met jouw B2B-webshop

    Nov 16 2020

    Er zijn veel voordelen aan heb hebben van een online webshop. Één van de meest in het oog springende is dat je veel makkelijker internationaal kunt gaan verkopen. Maar is het wel zo makkelijk? Er zijn veel uitdagingen waar een internationale B2B-webshop mee te maken krijgt, denk bijvoorbeeld aan verschillende Btw-tarieven, ander consumentengedrag of geheel andere betaalsystemen. Samen met Vincent ’t Hart bespreken we de valkuilen en best practices om internationaal te gaan verkopen met jouw B2B-...more

  • Augmented Reality voor jouw (B2B-) Webshop? Met Andy Barker van PTC!

    Nov 09 2020

    Augmented Reality. Bij de meeste mensen roept het hele spannende gedachtes over de toekomst op. Maar wat is Augmented Reality nou precies en wat voor rol kan het gaan spelen voor B2B-webshops? Wij bespreken het met Andy Barker van PTC. Ben je na het luisteren nou benieuwd naar de huidige opties van Augmented Reality? Neem dan kijkje op; https://www.ptc.com/en/products/vuforia/vuforia-chalk

  • Hypernode vertelt ons hoe hosting jouw B2B-webshop verder kan helpen!

    Nov 02 2020

    Hosting. Het lijkt vaak een soort van black box die je toch echt nodig hebt om jouw webshop in de lucht te krijgen. Maar wat kan hosting nou precies voor verschil maken voor jouw (B2B-) webshop? We bespreken het met Sanne Bolkenstein, van een van de bekendste hosters van Nederland: Hypernode.

  • Een B2B-webshop opzetten zonder je dealers te schaden

    Oct 19 2020

    Je wilt direct aan je eindklant gaan verkopen, maar je deed dat altijd via dealers. Hoe voorkom je schade en een verbroken relatie met je dealers?  Vooral in de afgelopen periode hebben steeds meer organisaties te maken gekregen met verminderde verkoop. Veel fysieke winkels waren dicht dus moet je het ergens anders gaan zoeken. Een van de mogelijkheden is om direct aan jouw klanten te verkopen. Maar hoe doe je dat als jouw (online) verkoop eerst via dealers verliep? We bespreken het in deze...more

  • Wat is PWA nou precies?

    Oct 12 2020

    In deze podcast bouwen  we voort op een van onze vorige podcasts: PWA. Ditmaal bespreken we het met PWA-expert Lucas Hoeffnagel. En ik ben erg benieuwd om te horen wat hij allemaal over PWA te zeggen heeft!

  • Black friday voor B2B-Webshops?

    Sep 28 2020

    Wat kan Black Friday voor B2B-webshops betekenen? In onze podcast bespreken Joost Schildwacht en Imre Scheffers de aanhaakpunten voor B2B webshops!

  • Is PWA wel veilig?

    Sep 14 2020

    Vandaag bespreken we de, volgens kenners, toekomst van e-commerce namelijk Progressive Web Apps (PWA). Maar wat is PWA nou precies en misschien nog wel belangrijker is het veilig? We bespreken het met de CTO van TIG, Robert Grundeken.

  • Waarom past Magento perfect bij een B2B-webshop?

    Aug 31 2020

    Er zijn meerdere B2B platformen en daarom meerdere opties. Het is afhankelijk per situatie wat het best past, maar wij geloven wel in 1 ding en dat is dat Magento perfect past bij een B2B-webshop. In deze podcast bespreken we het samen Robert, CTO, en Joost, CEO van TIG.

  • SaaS vs. Self-hosted voor B2B webshops

    Aug 17 2020

    Het aanbod aan e-commerce platformen is enorm. om jou te helpen een keuze te maken voor jouw B2B webshop bespreken we deze week SaaS versus self-hosted. Wat houden Saas en self-hosted precies in, wat zijn de verschillen, de voor- en nadelen en misschien wel de belangrijkste vraag; wanneer kies je voor welke oplossing. Deze vragen stel ik aan mijn collega Imre. Hij is dé aangewezen persoon om hier over te vertellen vanuit zijn rol als New Business Manager.

  • Wat B2B kan leren van B2C!

    Aug 03 2020

    B2B het is bijna een buzzwoord tegenwoordig. Je hebt B2B-marketeers, B2B consultants en ook onze Podcast draagt de naam B2B e-commerce. Desondanks is er vaak nog veel onduidelijkheid over wat nou de verschillen zijn tussen B2B en B2C. Wij bespreken het vandaag met Joost Schildwacht, CEO van TIG, en Bart Russchenberg, UX-designer.

  • De B2B Coolblue klantervaring

    Jul 20 2020

    Een ultieme klantervaring, veel webshops proberen het te bieden en kijken hiervoor bijvoorbeeld naar Coolblue. Maar hoe zit dat met B2B webshops? Waarom is de klantervaring belangrijk in een B2B omgeving? Wat zijn de best practices om de klantervaring te verbeteren? En hoe kan je bij jouw platform de klantervaring verhogen? In deze podcast bespreken we dit met Joost Schildwacht, CEO van TIG.

  • Ligt de volgende pandemie op de loer? Hoe ben je als B2B webshop optimaal voorbereid?

    Jul 02 2020

    De afgelopen periode heeft veel B2B organisaties nieuwe kanten van business laten zien. Sommige organisaties zullen de gevolgen nog lange tijd met zich meedragen. Wat valt er nou te leren voor B2B webshops en hoe zorg je er voor dat je optimaal bent voorbereid voor een eventuele volgende crisis? In de nieuwe TIG-podcast wordt dit besproken samen met Joost Schildwacht, CEO van TIG.

  • De best practices voor B2B webshops

    Jun 09 2020

    In deze eerste podcast bespreken wij globaal de best practices voor B2B webshops. Waarom is nu het moment om jouw bedrijf online zo sterk mogelijk te profileren, wat zijn de verschillen tussen een B2C webshop en een B2B webshop en wat zijn handige tools om te gebruiken?