PodNL is gratis maar niet goedkoop. Wil je ons steunen? Neem dan je...
In deze serie podcasts gaat Gerrit Heijkoop in gesprek met de halve finalisten van de CCMA Manager of the Year verkiezing. Over leiderschap op afstand in een tijd waarin de wereld op zijn kop staat door Corona en ook de klantcontact branche uitgedaagd wordt zichzelf opnieuw uit te vinden.
In deze aflevering een gesprek over KPI'S IN VERANDERING in klantcontact, met 2 halve finalisten:Sharony Hosman, Operationeel Manager Blije Klant, Independer Ricardo Gil Muinos, Manager Klant Contact, OHRAOver De CCMA Contact Op Afstand PodcastIn deze serie podcasts gaat Gerrit Heijkoop in gesprek met de halve finalisten van de manager of the Year verkiezing.Over leiderschap op afstand in een tijd waarin de wereld op zijn kop staat door Corona en ook de klantco...more
In deze aflevering een gesprek over ZELFSTURENDE TEAMS OP AFSTAND in klantcontact, met 2 halve finalisten:Cynthia Mak, Manager Customer Care, Talpa NetworkAshna Méwasingh, Manager Klantenservice, Feenstra Over De CCMA Contact Op Afstand PodcastIn deze serie podcasts gaat Gerrit Heijkoop in gesprek met de halve finalisten van de manager of the Year verkiezing.Over leiderschap op afstand in een tijd waarin de wereld op zijn kop staat door Corona en ook de klantcontact branche uitgedaag...more
In deze aflevering een gesprek over NIEUW LEIDERSCHAP IN 2021 in klantcontact, met 2 halve finalisten:Lieneke Bouma, Hoofd Klantenservice, NS Ad van der Linden, Operational Directeur & Operations Manager Landelijke Capaciteit BCO, SOS International Over De CCMA Contact Op Afstand PodcastIn deze serie podcasts gaat Gerrit Heijkoop in gesprek met de halve finalisten van de manager of the Year verkiezing.Over leiderschap op afstand in een tijd waarin de wereld op zijn kop staat door ...more
In deze aflevering een gesprek over DE KLANT CENTRAAL STELLEN in klantcontact, met 2 halve finalisten:Gitta Hoeks, Senior manager Klant Services, Zilveren Kruis Thomas Dinkla, Teamlead Customer Service Hub, bol.comOver De CCMA Contact Op Afstand PodcastIn deze serie podcasts gaat Gerrit Heijkoop in gesprek met de halve finalisten van de manager of the Year verkiezing.Over leiderschap op afstand in een tijd waarin de wereld op zijn kop staat door Corona en ook de klan...more
In deze aflevering een gesprek over VERSNELLING IN DIGITALISERING in klantcontact, met 2 halve finalisten:Ramond Leenders, Manager Bron Contact Onderzoek, GGD UtrechtBarbara de Koning Gans, Directeur Rabobank KlantenService, RabobankOver de CCMA Contact op Afstand PodcastIn deze serie podcasts gaat Gerrit Heijkoop in gesprek met de halve finalisten van de manager of the Year verkiezing.Over leiderschap op afstand in een tijd waarin de wereld op zijn kop staat door Corona en ook de klantcontact b...more