PodNL is gratis maar niet goedkoop. Wil je ons steunen? Neem dan je...

Podcast

CCMA Contact op Afstand

In deze serie podcasts gaat Gerrit Heijkoop in gesprek met de halve finalisten van de CCMA Manager of the Year verkiezing. Over leiderschap op afstand in een tijd waarin de wereld op zijn kop staat door Corona en ook de klantcontact branche uitgedaagd wordt zichzelf opnieuw uit te vinden.

Afleveringen

  • Datavermaak Hard en Zacht | Sharony Hosman en Ricardo Gil Muinos

    May 17 2021

    In deze aflevering een gesprek over KPI'S IN VERANDERING in klantcontact, met 2 halve finalisten:Sharony Hosman, Operationeel Manager Blije Klant, Independer      Ricardo Gil Muinos, Manager Klant Contact, OHRAOver De CCMA Contact Op Afstand PodcastIn deze serie podcasts gaat Gerrit Heijkoop in gesprek met de halve finalisten van de manager of the Year verkiezing.Over leiderschap op afstand in een tijd waarin de wereld op zijn kop staat door Corona en ook de klantco...more

  • Fly by wire teams | Cynthia Mak en Ashna Méwashingh

    May 10 2021

    In deze aflevering een gesprek over ZELFSTURENDE TEAMS OP AFSTAND in klantcontact, met 2 halve finalisten:Cynthia Mak, Manager Customer Care, Talpa NetworkAshna Méwasingh, Manager Klantenservice, Feenstra   Over De CCMA Contact Op Afstand PodcastIn deze serie podcasts gaat Gerrit Heijkoop in gesprek met de halve finalisten van de manager of the Year verkiezing.Over leiderschap op afstand in een tijd waarin de wereld op zijn kop staat door Corona en ook de klantcontact branche uitgedaag...more

  • WOW Leiderschap | Lieneke Bouma en Ad van der Linden

    May 03 2021

    In deze aflevering een gesprek over NIEUW LEIDERSCHAP IN 2021 in klantcontact, met 2 halve finalisten:Lieneke Bouma, Hoofd Klantenservice, NS Ad van der Linden, Operational Directeur & Operations Manager Landelijke Capaciteit BCO, SOS International  Over De CCMA Contact Op Afstand PodcastIn deze serie podcasts gaat Gerrit Heijkoop in gesprek met de halve finalisten van de manager of the Year verkiezing.Over leiderschap op afstand in een tijd waarin de wereld op zijn kop staat door ...more

  • I'ts All About the Customer | Gitta Hoeks en Thomas Dinkla

    Apr 26 2021

    In deze aflevering een gesprek over DE KLANT CENTRAAL STELLEN in klantcontact, met 2 halve finalisten:Gitta Hoeks, Senior manager Klant Services, Zilveren Kruis     Thomas Dinkla, Teamlead Customer Service Hub, bol.comOver De CCMA Contact Op Afstand PodcastIn deze serie podcasts gaat Gerrit Heijkoop in gesprek met de halve finalisten van de manager of the Year verkiezing.Over leiderschap op afstand in een tijd waarin de wereld op zijn kop staat door Corona en ook de klan...more

  • Digitaal omdenken | Barbara de Koning Gans en Ramond Leenders

    Apr 19 2021

    In deze aflevering een gesprek over VERSNELLING IN DIGITALISERING in klantcontact, met 2 halve finalisten:Ramond Leenders, Manager Bron Contact Onderzoek, GGD UtrechtBarbara de Koning Gans, Directeur Rabobank KlantenService, RabobankOver de CCMA Contact op Afstand PodcastIn deze serie podcasts gaat Gerrit Heijkoop in gesprek met de halve finalisten van de manager of the Year verkiezing.Over leiderschap op afstand in een tijd waarin de wereld op zijn kop staat door Corona en ook de klantcontact b...more