PodNL is gratis maar niet goedkoop. Wil je ons steunen? Neem dan je...
Marketing strateeg | Trendwatcher | Marketing business coach & Droom-Doener
Soms spring ik samen met mijn kids op de trampoline en dan kom ik tot nieuwe inzichten. Waarom? Luister dan 'ongewoon' zakendoen, want 'business as usual' bestaat op dit moment niet meer. Maar hoe dan? Ik neem je graag mee in mijn utopie. Een plek waar zin en onzin bij elkaar komen met een doel: Je prikkelen en inspireren. Zodat jij vol overtuiging verder kunt met het bouwen van jouw wereld. Wil je meer weten of een persoonlijk consult? Neem dan contact met mij op via [email protected]...more
Ben je ook zo'n positieve ondernemer die altijd maar door gaat of neem je soms de tijd om jezelf en je bedrijf te re-ijken! Waarom? Luister dan 'ongewoon' zakendoen, want 'business as usual' bestaat op dit moment niet meer. Maar hoe dan? Ik neem je graag mee in mijn utopie. Een plek waar zin en onzin bij elkaar komen met een doel: Je prikkelen en inspireren. Zodat jij vol overtuiging verder kunt met het bouwen van jouw wereld. Wil je meer weten of een persoonlijk consult? Neem dan contact met mi...more
Ja natuurlijk wil ik dit jaar groeien met mijn bedrijf! Hier wat tips die minder voor de hand liggen... probeer het eens met Fans & Marge ipv meer klanten en meer omzet! Waarom? Luister dan 'ongewoon' zakendoen, want 'business as usual' bestaat op dit moment niet meer. Maar hoe dan? Ik neem je graag mee in mijn utopie. Een plek waar zin en onzin bij elkaar komen met een doel: Je prikkelen en inspireren. Zodat jij vol overtuiging verder kunt met het bouwen van jouw wereld. Wil je meer weten of ...more
Tijdens de podcast voor SMEI(sales & marketing executives int.>> beluister hier>> lnkd.in/eGrzHdzq ) groeide mijn hoop dat het mogelijk was opnieuw. Want eerlijk is eerlijk soms had ik de hoop ook al opgegeven. Maar, het kan...echt! Alignement tussen sales en marketing. Geloof je het niet? Luister dan 'ongewoon' zakendoen, want 'business as usual' bestaat op dit moment niet meer. Maar hoe dan? Ik neem je graag mee in mijn utopie. Een plek waar zin en onzin bij elkaar komen met een doel: Je prikk...more
Ring ring... Je neemt op. Het is een jonge man...een "telemarketeer". Hij belt voor een goed doel??? Dan gaan bij mij de stoppen los. Dus is het tijd om 'ongewoon' zaken te doen, want 'business as usual' bestaat op dit moment niet meer. Maar hoe dan? Ik neem je graag mee in mijn utopie. Een plek waar zin en onzin bij elkaar komen met een doel: Je prikkelen en inspireren. Zodat jij vol overtuiging verder kunt met het bouwen van jouw wereld. Wil je meer weten of een persoonlijk consult? Neem dan c...more
Je wilt gezonder leven, maar je hebt honger en gaat naar de bakker? Je vraagt om advies... Dan krijg je dus een lekker broodje...lekker...maar een gezonde salade zal je nooit krijgen...welke marketingstrategie kun je van bv. een websitebouwer verwachten? Een gedachte om te overwegen. Dus is het tijd om 'ongewoon' zaken te doen, want 'business as usual' bestaat op dit moment niet meer. Maar hoe dan? Ik neem je graag mee in mijn utopie. Een plek waar zin en onzin bij elkaar komen met een doel: Je...more
Managers hebben vaak geen idee? Hoe coach je een team tot zelfstandigheid? Deze kennis is nu essentiƫler dan ooit. Want alleen een succesvol team kan de concurrentie echt aan, toch? Dus is het tijd om 'ongewoon' zaken te doen, want 'business as usual' bestaat op dit moment niet meer. Maar hoe dan? Ik neem je graag mee in mijn utopie. Een plek waar zin en onzin bij elkaar komen met een doel: Je prikkelen en inspireren. Zodat jij vol overtuiging verder kunt met het bouwen van jouw wereld. Wil je ...more
Ben jij het Cookiemonster? Verzamelen van consumentendata groeit steeds meer, maar roept ook steeds meer weerstand op. Hoe gebruik jij Trackers, Cookies en Pixels? Het is tijd om 'ongewoon' zaken te doen, want 'business as usual' bestaat op dit moment niet meer. Maar hoe dan? Ik neem je graag mee in mijn utopie. Een plek waar zin en onzin bij elkaar komen met een doel: Je prikkelen en inspireren. Zodat jij vol overtuiging verder kunt met het bouwen van jouw wereld. Wil je meer weten of een per...more
Je wit alleen praten over de USP's van je product praten en de rest...daar bedenk je mooie termen voor, toch? Daar zet ik tijdens deze podcast mijn vraagtekens bij. Het is tijd om 'ongewoon' zaken te doen, want 'business as usual' bestaat op dit moment niet meer. Maar hoe dan? Ik neem je graag mee in mijn utopie. Een plek waar zin en onzin bij elkaar komen met een doel: Je prikkelen en inspireren. Zodat jij vol overtuiging verder kunt met het bouwen van jouw wereld. Wil je meer weten of een per...more
Je wilt killer content maken voor je merk, bedrijf of product? Er is geen tovermiddel, maar deze tip komt dicht in de buurt. Tijdens mijn eerste roadtrip na de lockdown ben ik tot inzichten gekomen die je verder kunnen helpen. Doe er je voordeel mee, want het is tijd om marketing anders te benaderen. Het is tijd om 'ongewoon' zaken te doen, want 'business as usual' bestaat op dit moment niet meer. Maar hoe dan? Ik neem je graag mee in mijn utopie. Een plek waar zin en onzin bij elkaar komen met ...more
Je merk nieuw leven in blazen na Corona? Tijdens mijn eerste roadtrip na de lockdown ben ik tot inzichten gekomen die je verder kunnen helpen. Doe er je voordeel mee, want het is tijd om marketing anders te benaderen. Het is tijd om 'ongewoon' zaken te doen, want 'business as usual' bestaat op dit moment niet meer. Maar hoe dan? Ik neem je graag mee in mijn utopie. Een plek waar zin en onzin bij elkaar komen met een doel: Je prikkelen en inspireren. Zodat jij vol overtuiging verder kunt met het...more
Je wilt nooit meer stress op de marketing afdeling? Maar hoe doe je dat? Tijd om marketing anders te benaderen. Het is tijd om 'ongewoon' zaken te doen, want 'business as usual' bestaat op dit moment niet meer. Maar hoe dan? Ik neem je graag mee in mijn utopie. Een plek waar zin en onzin bij elkaar komen met een doel: Je prikkelen en inspireren. Zodat jij vol overtuiging verder kunt met het bouwen van jouw wereld.
Iedereen wil meer verkopen, toch? Maar hoe doe je dat op een zinvolle manier voor je klant? Tijd om marketing anders te benaderen. Het is tijd om 'ongewoon' zaken te doen, want 'business as usual' bestaat op dit moment niet meer. Maar hoe dan? Ik neem je graag mee in mijn utopie. Een plek waar zin en onzin bij elkaar komen met een doel: Je prikkelen en inspireren. Zodat jij vol overtuiging verder kunt met het bouwen van jouw wereld.
Op 1 april krijg je echt niet wat je verwacht...althans dat hoop je toch? Tijd om marketing anders te benaderen. Het is tijd om 'ongewoon' zaken te doen, want 'business as usual' bestaat op dit moment niet meer. Maar hoe dan? Ik neem je graag mee in mijn utopie. Een plek waar zin en onzin bij elkaar komen met een doel: Je prikkelen en inspireren. Zodat jij vol overtuiging verder kunt met het bouwen van jouw wereld.
Waarom bouwen wij niet het grootste bedrijf van Nederland? Tijd om marketing anders te benaderen. Het is tijd om 'ongewoon' zaken te doen, want 'business as usual' bestaat op dit moment niet meer. Maar hoe dan? Ik neem je graag mee in mijn utopie. Een plek waar zin en onzin bij elkaar komen met een doel: Je prikkelen en inspireren. Zodat jij vol overtuiging verder kunt met het bouwen van jouw wereld.
Iedereen kijkt naar een beeldscherm...naar het licht. Hoe gebruikt je als marketeer dit fenomeen? Tijd om marketing anders te benaderen. Het is tijd om 'ongewoon' zaken te doen, want 'business as usual' bestaat op dit moment niet meer. Maar hoe dan? Ik neem je graag mee in mijn utopie. Een plek waar zin en onzin bij elkaar komen met een doel: Je prikkelen en inspireren. Zodat jij vol overtuiging verder kunt met het bouwen van jouw wereld.
Waarom zijn voornemens zelden haalbaar? Tijd om het anders te benaderen. Het is tijd om 'ongewoon' zaken te doen, want 'business as usual' bestaat op dit moment niet meer. Maar hoe dan? Ik neem je graag mee in mijn utopie. Een plek waar zin en onzin bij elkaar komen met een doel: Je prikkelen en inspireren. Zodat jij vol overtuiging verder kunt met het bouwen van jouw wereld.
Het is tijd om 'ongewoon' zaken te doen, want 'business as usual' bestaat op dit moment niet meer. Maar hoe dan? Ik neem je graag mee in mijn utopie. Een plek waar zin en onzin bij elkaar komen met een doel: Je prikkelen en inspireren. Zodat jij vol overtuiging verder kunt met het bouwen van jouw wereld.