PodNL is gratis maar niet goedkoop. Wil je ons steunen? Neem dan je...

Podcast

ongewoon zakendoen

Marketing strateeg | Trendwatcher | Marketing business coach & Droom-Doener

Afleveringen

  • JUMP | EP 019 | ongewoon zakendoen | marketing & ondernemen

    Mar 28 2022

    Soms spring ik samen met mijn kids op de trampoline en dan kom ik tot nieuwe inzichten. Waarom? Luister dan 'ongewoon' zakendoen, want 'business as usual' bestaat op dit moment niet meer. Maar hoe dan? Ik neem je graag mee in mijn utopie. Een plek waar zin en onzin bij elkaar komen met een doel: Je prikkelen en inspireren. Zodat jij vol overtuiging verder kunt met het bouwen van jouw wereld. Wil je meer weten of een persoonlijk consult? Neem dan contact met mij op via [email protected]...more

  • Momenten voor jezelf en voor je business | EP 018 | ongewoon zakendoen | marketing & ondernemen

    Mar 23 2022

    Ben je ook zo'n positieve ondernemer die altijd maar door gaat of neem je soms de tijd om jezelf en je bedrijf te re-ijken! Waarom? Luister dan 'ongewoon' zakendoen, want 'business as usual' bestaat op dit moment niet meer. Maar hoe dan? Ik neem je graag mee in mijn utopie. Een plek waar zin en onzin bij elkaar komen met een doel: Je prikkelen en inspireren. Zodat jij vol overtuiging verder kunt met het bouwen van jouw wereld. Wil je meer weten of een persoonlijk consult? Neem dan contact met mi...more

  • Groeiambities | EP 017 | ongewoon zakendoen | weer in de lockdown

    Jan 10 2022

    Ja natuurlijk wil ik dit jaar groeien met mijn bedrijf! Hier wat tips die minder voor de hand liggen... probeer het eens met Fans & Marge ipv meer klanten en meer omzet! Waarom? Luister dan 'ongewoon' zakendoen, want 'business as usual' bestaat op dit moment niet meer. Maar hoe dan? Ik neem je graag mee in mijn utopie. Een plek waar zin en onzin bij elkaar komen met een doel: Je prikkelen en inspireren. Zodat jij vol overtuiging verder kunt met het bouwen van jouw wereld. Wil je meer weten of ...more

  • Better Together | EP 016 | ongewoon zakendoen | weer in de lockdown

    Jan 10 2022

    Tijdens de podcast voor SMEI(sales & marketing executives int.>> beluister hier>> lnkd.in/eGrzHdzq ) groeide mijn hoop dat het mogelijk was opnieuw. Want eerlijk is eerlijk soms had ik de hoop ook al opgegeven. Maar, het kan...echt! Alignement tussen sales en marketing. Geloof je het niet? Luister dan 'ongewoon' zakendoen, want 'business as usual' bestaat op dit moment niet meer. Maar hoe dan? Ik neem je graag mee in mijn utopie. Een plek waar zin en onzin bij elkaar komen met een doel: Je prikk...more

  • Hoe je een merk in 2.3 min kapot maakt! | EP 015 | ongewoon zakendoen | weer in de lockdown

    Dec 17 2021

    Ring ring... Je neemt op. Het is een jonge man...een "telemarketeer". Hij belt voor een goed doel??? Dan gaan bij mij de stoppen los. Dus is het tijd om 'ongewoon' zaken te doen, want 'business as usual' bestaat op dit moment niet meer. Maar hoe dan? Ik neem je graag mee in mijn utopie. Een plek waar zin en onzin bij elkaar komen met een doel: Je prikkelen en inspireren. Zodat jij vol overtuiging verder kunt met het bouwen van jouw wereld. Wil je meer weten of een persoonlijk consult? Neem dan c...more

  • Een broodje strategie aub! | EP 014 | ongewoon zakendoen | weer in de lockdown

    Dec 13 2021

    Je wilt gezonder leven, maar je hebt honger en gaat naar de bakker? Je vraagt om advies... Dan krijg je dus een lekker broodje...lekker...maar een gezonde salade zal je nooit krijgen...welke marketingstrategie kun je van bv. een websitebouwer verwachten? Een gedachte om te overwegen. Dus is het tijd om 'ongewoon' zaken te doen, want 'business as usual' bestaat op dit moment niet meer. Maar hoe dan? Ik neem je graag mee in mijn utopie. Een plek waar zin en onzin bij elkaar komen met een doel: Je...more

  • Wat managers niet weten! | EP 013 | ongewoon zakendoen | na de lockdown

    Sep 27 2021

    Managers hebben vaak geen idee? Hoe coach je een team tot zelfstandigheid? Deze kennis is nu essentiƫler dan ooit. Want alleen een succesvol team kan de concurrentie echt aan, toch? Dus is het tijd om 'ongewoon' zaken te doen, want 'business as usual' bestaat op dit moment niet meer. Maar hoe dan? Ik neem je graag mee in mijn utopie. Een plek waar zin en onzin bij elkaar komen met een doel: Je prikkelen en inspireren. Zodat jij vol overtuiging verder kunt met het bouwen van jouw wereld. Wil je ...more

  • Ben jij ook een cookiemonster? | EP 012 | ongewoon zakendoen | na de lockdown

    Sep 23 2021

    Ben jij het Cookiemonster? Verzamelen van consumentendata groeit steeds meer, maar roept ook steeds meer weerstand op. Hoe gebruik jij Trackers, Cookies en Pixels? Het is tijd om 'ongewoon' zaken te doen, want 'business as usual' bestaat op dit moment niet meer. Maar hoe dan? Ik neem je graag mee in mijn utopie. Een plek waar zin en onzin bij elkaar komen met een doel: Je prikkelen en inspireren. Zodat jij vol overtuiging verder kunt met het bouwen van jouw wereld. Wil je meer weten of een per...more

  • Liegen mag toch? | EP 011 | ongewoon zakendoen | na de lockdown

    Aug 11 2021

    Je wit alleen praten over de USP's van je product praten en de rest...daar bedenk je mooie termen voor, toch? Daar zet ik tijdens deze podcast mijn vraagtekens bij. Het is tijd om 'ongewoon' zaken te doen, want 'business as usual' bestaat op dit moment niet meer. Maar hoe dan? Ik neem je graag mee in mijn utopie. Een plek waar zin en onzin bij elkaar komen met een doel: Je prikkelen en inspireren. Zodat jij vol overtuiging verder kunt met het bouwen van jouw wereld. Wil je meer weten of een per...more

  • De basis voor killer content! | EP 010 | ongewoon zakendoen | 2e lockdown

    Jun 28 2021

    Je wilt killer content maken voor je merk, bedrijf of product? Er is geen tovermiddel, maar deze tip komt dicht in de buurt. Tijdens mijn eerste roadtrip na de lockdown ben ik tot inzichten gekomen die je verder kunnen helpen. Doe er je voordeel mee, want het is tijd om marketing anders te benaderen. Het is tijd om 'ongewoon' zaken te doen, want 'business as usual' bestaat op dit moment niet meer. Maar hoe dan? Ik neem je graag mee in mijn utopie. Een plek waar zin en onzin bij elkaar komen met ...more

  • Rebranding nodig na corona?! | EP 009 | ongewoon zakendoen | 2e lockdown

    Jun 26 2021

    Je merk nieuw leven in blazen na Corona? Tijdens mijn eerste roadtrip na de lockdown ben ik tot inzichten gekomen die je verder kunnen helpen. Doe er je voordeel mee, want het is tijd om marketing anders te benaderen. Het is tijd om 'ongewoon' zaken te doen, want 'business as usual' bestaat op dit moment niet meer. Maar hoe dan? Ik neem je graag mee in mijn utopie. Een plek waar zin en onzin bij elkaar komen met een doel: Je prikkelen en inspireren. Zodat jij vol overtuiging verder kunt met het...more

  • Je wil nooit meer campagne stress | EP 008 | ongewoon zakendoen | 2e lockdown

    Jun 15 2021

    Je wilt nooit meer stress op de marketing afdeling? Maar hoe doe je dat? Tijd om marketing anders te benaderen. Het is tijd om 'ongewoon' zaken te doen, want 'business as usual' bestaat op dit moment niet meer. Maar hoe dan? Ik neem je graag mee in mijn utopie. Een plek waar zin en onzin bij elkaar komen met een doel: Je prikkelen en inspireren. Zodat jij vol overtuiging verder kunt met het bouwen van jouw wereld.

  • Iedereen wil meer verkopen, toch? | EP007 | ongewoon zakendoen | 2e lockdown

    Jun 09 2021

    Iedereen wil meer verkopen, toch? Maar hoe doe je dat op een zinvolle manier voor je klant? Tijd om marketing anders te benaderen. Het is tijd om 'ongewoon' zaken te doen, want 'business as usual' bestaat op dit moment niet meer. Maar hoe dan? Ik neem je graag mee in mijn utopie. Een plek waar zin en onzin bij elkaar komen met een doel: Je prikkelen en inspireren. Zodat jij vol overtuiging verder kunt met het bouwen van jouw wereld.

  • dit is geen 1 april grap! | EP006 | ongewoon zakendoen | 2e lockdown

    Apr 01 2021

    Op 1 april krijg je echt niet wat je verwacht...althans dat hoop je toch? Tijd om marketing anders te benaderen. Het is tijd om 'ongewoon' zaken te doen, want 'business as usual' bestaat op dit moment niet meer. Maar hoe dan? Ik neem je graag mee in mijn utopie. Een plek waar zin en onzin bij elkaar komen met een doel: Je prikkelen en inspireren. Zodat jij vol overtuiging verder kunt met het bouwen van jouw wereld.

  • Het grootste bedrijf van Nederland | EP005 | ongewoon zakendoen | 2e lockdown

    Dec 30 2020

    Waarom bouwen wij niet het grootste bedrijf van Nederland? Tijd om marketing anders te benaderen. Het is tijd om 'ongewoon' zaken te doen, want 'business as usual' bestaat op dit moment niet meer. Maar hoe dan? Ik neem je graag mee in mijn utopie. Een plek waar zin en onzin bij elkaar komen met een doel: Je prikkelen en inspireren. Zodat jij vol overtuiging verder kunt met het bouwen van jouw wereld.

  • doe het licht uit| EP004 | ongewoon zakendoen | 2e lockdown

    Dec 30 2020

    Iedereen kijkt naar een beeldscherm...naar het licht. Hoe gebruikt je als marketeer dit fenomeen? Tijd om marketing anders te benaderen. Het is tijd om 'ongewoon' zaken te doen, want 'business as usual' bestaat op dit moment niet meer. Maar hoe dan? Ik neem je graag mee in mijn utopie. Een plek waar zin en onzin bij elkaar komen met een doel: Je prikkelen en inspireren. Zodat jij vol overtuiging verder kunt met het bouwen van jouw wereld.

  • voornemens vanuit de core | EP003 | ongewoon zakendoen | 2e lockdown

    Dec 22 2020

    Waarom zijn voornemens zelden haalbaar? Tijd om het anders te benaderen. Het is tijd om 'ongewoon' zaken te doen, want 'business as usual' bestaat op dit moment niet meer. Maar hoe dan? Ik neem je graag mee in mijn utopie. Een plek waar zin en onzin bij elkaar komen met een doel: Je prikkelen en inspireren. Zodat jij vol overtuiging verder kunt met het bouwen van jouw wereld.

  • loeien als een kikker | EP002 | ongewoon zakendoen | 2e lockdown

    Dec 16 2020

    Het is tijd om 'ongewoon' zaken te doen, want 'business as usual' bestaat op dit moment niet meer. Maar hoe dan? Ik neem je graag mee in mijn utopie. Een plek waar zin en onzin bij elkaar komen met een doel: Je prikkelen en inspireren. Zodat jij vol overtuiging verder kunt met het bouwen van jouw wereld.